Jag har fått jobb!

Idag kan jag minst sagt säga att min liv har gjort en helomvändning. För att göra en lång historia kort... Igår när jag satt på bussen på väg till jobb fick jag ett samtal från ett bemanningsföretag. De ställde en massa frågor och jag blev inbokad på intervju kl 9:15 idag. Efter intervjun idag blev frukost på Espresso House tillsammans med Robert innan jag stack till jobb. När klockan var 17:00 fick jag beskedet att jag fått jobbet! Jag börjar redan på måndag så idag har jag ringt runt som en tok till extrapersonal och frågat om de kan jobba för mig nästa vecka. Imorgon ska jag på introduktionsmöte på företaget jag ska bli rekryterad till (yaaaay, inte anställd av bemanningsföretag!) men jag kan bara stanna till 11 för jag har inte hittat någon som kan jobba för mig imorgon. Snabba ryck här men jag är så glad! Jag har fått ett jobb. 2011 kommer bli ett bra år! ♥

Snart kommer Robert hem och då ska vi fira med... McDonalds-mat! Jag äter sällan det så det är så gott när man väl äter det. Nomnom... Jag har inte kunnat äta sedan frukosten idag. Ett Mariekex och en clementine är allt jag har fått i mig :S

Kommentarer
Jessica

Grattis igen Madde! :) Glad för din skull! :) Vill också hitta ett jobb 2011! ;)

2010-12-29 23:30:07
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Matilda

jätteroligt! grattis :) vilken start på det nya året! lycka till ;)

2011-01-02 11:15:03
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: