Sista måndagen 2010

Snart är det dags att ställa om hjärnan för ett nytt årtal, jag brukar ha stora problem med det och har i princip nyligen lärt mig att skriva 2010 utan att behöva tänka efter en massa. Fast jag har ju skrivit 2011 några gånger på jobb nu den senaste månaden. Känns riktigt skumt - vart tar tiden vägen? Nej, jag är ingen sån som gnäller över att tiden går för fort men det är jobbigt med årtalen haha. Och om lite mer än en månad fyller jag 24 år :S

Idag har jag jobbat och det blir samma imorgon.. Jobba, äta, träna, äta, sova är allt jag gör. Hatar arbetstiderna (11.30-19.15). Hela dagen försvinner bara för man varken hinner ha någon fritid före eller efter jobb.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag läsa lite i min julklappsbok - Fallen ängel.


Kommentarer
Trixie

den läste ja ut på typ... 2 dagar haha. väldigt bra :) slår dock inte twilight - men vad gör det? ;)

2010-12-28 13:46:00
URL: http://triix.blogg.se/
evelinA

hej sötan, har inte så mycket att göra nu under jullovet så har startat igång en frågestund på min blogg.. du skulle vara jättesöt om du gick in och ställde en eller flera frågor, kram!:)

2010-12-28 16:58:59
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Matilda

Den såg spännande ut, boken! Vad handlar den om? Jag hade velat ha något bra att läsa.. var så längesen jag läste nu!



Japp, tomten hittade till oss! Gustav fick den äran i år ;) haha! Hoppas att ni hade en bra jul? Det var väl för väl att det blev en plastgran iaf :) selma har trashat vår gran lite mer nu, men än har den iaf inte vält så det får vi väl va nöjda med, hihi.

2010-12-29 18:03:01
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: