Torsdag

Skulle skrivit 1 december igår men jag bloggade ju inte så det blev inte av men idag är det i alla fall den 2 december, helt sjukt!

Idag startade jag dagen med en ordentlig frukost. Träning står på schemat ikväll och eventuellt dubbelpass. Jag får se hur jag känner :) Det gäller att ladda ordentligt med bra mat hela dagen om man ska orka ett ordentligt pass! november månad var ingen bra träningsmånad, december ska bli bättre - bäst


Här ser ni ju min dåliga månad haha...


Fiberhavregrynsgröt med blåbär, WASA Sport-knäcke med ägg och ett onyttigt med laxröra ;) Samt det obligatoriska morgonkaffet, juicen och vitamin-piller Sport (såklart)!

Detta känns som en bra dag, jag ska på en jobbintervju på tisdag så det håller vi tummarna för... Har även sökt en tjänst där jag jobbar nu, internrekrytering, som jag hoppas lite på men då blir det ju en bot att pendla. Nej, nu lägger jag allt åt ödet..!

Ha en bra dag, nu ska jag hänga upp tvätt!

Kommentarer
Jessica

Vad gott det såg ut! Förutom kaffe och kalles kaviar då. ;)



sv: Vad snällt av honom att ställa upp och hämta även om han ska upp och jobba så tidigt! :)

Skickade ett litet mail på facebook angående tipsen, men det har du kanske sett. ;) Ses på lördag!

2010-12-03 00:43:02
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Trixie

haha din månad va ju tom värre än min ;) höhö. men december ska bli grym eller hur?? ;) ;)



2010-12-03 18:21:18
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: