Dåligt samvete

Denna veckan har skolan kommit i sista hand, inte bra. Min abitionsnivå ligger just nu på jordkärnenivå, alltså väääädigt långt ner. Imorgon har vi seminarie och jag sitter just nu och renskriver mina anteckningar, 9 timmar innan det ska vara klart. Stabilt.

Idag fick jag besök av min kusin Karin. Vi bakade fjärilsmuffins och moccarutor, med Roberts hjälp också. Efter fikan blev det en tur ut på Väla, kebabtallrik på Ringstorps pizzeria och sist ett besök på Familia som hade öppet till 22.00 ikväll. Handlade för mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent av Natasha & Jacob :) Visar mina inköp imorgon.

Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen sen blir det bingen. Tänkte orka träna efter skolan.

Natti natti!

Kommentarer
Cissi

Hoppas du får en bra helg och samla nya krafter :)



Kram

2010-02-12 13:49:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Cissi

"I den innersta kretsen" läser jag nu, snart slut. Den var inte den bästa men jag gillar sånna böcker :)

2010-02-12 15:26:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: