Skriver ut...

Sitter just nu hemma hos mamma och skriver ut en massa sammanfattningar på kurslitteratur. Jag är trött och vill bara köra hem och sova! Det har varit en fullspäckad dag. Vid 12-tiden kom jag på att jag var tvungen att åka till skolan och hämta lite papper så jag mötte upp Jenny och Louise där. Sen gick vi och åt god lunch på Haket och därefter blev det en runda på stan. Köpte ett linne och en tunika på Gina. Lite senare blev jag upphämtad av mamma och Bosse och vi åkte till Danmark och handlade dricka.

Igår köpte jag ett par nya träningsbyxor:

Stadium, 149 kr

Jag älskar att shoppa träningskläder! ♥

Kommentarer
Trixie

Vi är 2 om de där med shopping av träningskläder :D

2010-01-27 13:25:48
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: