Dagens goda gärning

Jag hoppas att karma existerar och att det isåfall ger mig godkänt på tenta på torsdag. JO för att idag har jag varit supersnäll och hämtat upp min kära kollega Frida utanför Hässlunda (som ligger utanför Mörarp på landet)  där hon hade fått punka på sin bil. Sen skjutsade jag henne till jobb. Är jag snäll eller vad? :] Så nu ska jag snart börja plugga...

 Kan passa på att berätta lite om min trevliga helg! I fredags blev det fondue-kväll hos pappa och i lördags var jag på Tinas födelsedagsfest som var supertrevlig! Jag hann även hem till Martin och Anna-Karin och deras inflyttningsfest. I söndags var det fars dag och då överraskade vi morfar. Mamma hade gjort smörgåstårta och Robert hade gjort princesstårta. Åå jag älskar smörgåstårta, skulle kunna leva på det... Igår jobbade jag och eftersom jag har ätit så onyttigt i helgen gick jag på intensivpass efter jobb!

Nu lämnar jag här för klockan tickar iväg och jag måste få någonting gjort nu!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: