GE MIG

DENNA KAVAJ!


H&M, 299 kr

Kommentarer
emmi

sv; Tack, bra skrivet av dig med! Hoppas du hittat avsnittet och bildat dig en egen uppfattning annars kan du ju se det nästa vecka kanske? :) Jag tycker också det är ett stort problem som börs ta tag i tidigare, och det är ett bra sätt att föra ut till folket i alla länder i stort sätt att det går att gå ner i vikt utan operationer, mer på ett ärligt sätt :)

2010-09-08 19:43:19
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/
Mia

SNYGG KAVAJ! Har du köpt den?



Ingen aning vart vinslöv ligger, hur lång tid tar det att åka? Jag kommer gärna lördagkväll men tror jag åker hem på senare på kvällen. Jag har en bag-in-box rött, ska jag ta med? :)



Det ringde en om tupperwere igår men jag sa nej och säger nog nej till dig med, det här med försäljning är nog inte mitt kall i livet :)



KRAM!



PS: internet fungerar igen! WIhooooo

2010-09-09 08:23:18
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: