Söndag

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft bra helg, än är den inte slut! I fredags lagade Robert och Markus mat här hemma, det blev kycklingfajitas och tiramisu till efterrätt, jag har det bra ;) Igår vaknade jag redan vid sju men låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp. Fixade rundor lite här hemma innan frukost och morgonpromenad med Theo. Vid 12 blev det ett pass på gymmet, en timme rygg, triceps, bröst, axlar och mage. Mötte upp Cissi i stan sen, har inte träffats på ett år så vi hade en hel del att ta igen. Kul att vi snart kommer bo så nära varandra! :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, städar och tvättar men funderar på att åka och träna sen. Spinning eller gymmet... Får se om Robert är sugen, annars kanske jag drar på mig löparskorna?!

Nu kom Robert hem. Ha det fint :)

Kommentarer
Trixie

robert träna? haha.... ;)

2011-04-03 16:31:37
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

duktigt av dig ;)

2011-04-04 10:54:05
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: