Helg!!!

Hej hopp!

Nu är det helg igen, veckorna bara flyger förbi när man jobbar heltid, känns helt sjukt. Jag jobbar till 17 eller 18 och sen har vi alltid något att göra på kvällen, oftast blir det träning och sen ska man laga mat också och helt plötsligt är det dags att sova. Men jag trivs faktiskt med det, vi har alltid roligt på jobbet och kollegorna skulle inte kunna vara bättre :)

Denna helgen är fullspäckad, som vanligt. Lite senare idag blir det gymmet med Erika och ikväll ska vi fira mina kusiner som fyller 25 år (tvillingar) och imorgon fyller mamma år så då blir det ytterligare ett kalas. Trevligt! Jag förstår bara inte varför det är så många som fyller år vid denhär tiden på året? :P

Mitt träningsberoende börjar smitta av sig på jobbet, två kollegor har köpt träningskort på Friskis och jag har en till som är på gång, kul när man har någon att träna med, annars är det ju alltid jag och Trixie som är de trogna ;)
Bjuder på en bild från mitt födelsedagsfirande med familjen :)


Jag & Emilia ♥

Kommentarer
Trixie

Det är du & jag i alla år på Friskis haha ;) <3

2011-02-20 19:42:28
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

gott :) fin bild på dig :)



de ska bli kul på fredag... :)

2011-02-21 09:40:29
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

Ja, men det kan vi väl göra... :) Bara bestäm så ska jag göra vad jag kan, men du får nog instruera mig för jag är ingen stjärna i köket.. Haha ;)

2011-02-22 12:34:19
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: