Jag har fyllt år!

Jag fyllde 24 år i söndags och detta började jag fira redan i lördags då jag hade fest för vännerna. Superkul att så många kom, det blev verkligen en toppenkväll med god mat, dricka och spel. Jag bjöd på tacopaj och sedan kladdkaka till efterrätt. Efter maten åkte Jello-shotsen fram och vi spelade "Hur fan visste du det?" som jag fick av Trixie. Ett bra spel om man vill bli lite mer... hmm... allmänbildad?! ;)

En bild säger mer än 1000 ord och jag har många bilder!




Som sagt, en bild säger mer än 1000 ord...



Tack för en trevlig kväll! ♥

Återkommer med bilder från söndagens firande med familjen...


Kommentarer
Trixie

Seriöst, kameran lägger fan PÅ minst 5 kilo! Usch, är inte fotogenisk nånstans. Jaja, så e de ;)



Ja Madde, detta ska vi FIXA! <3

2011-02-02 17:22:37
URL: http://triix.blogg.se/
Sanna

Eller hur! Kameran alltså..



Haha, sjukt härlig/vidrig bild vi fick till där i mitten! ;) Du får gärna skicka alla till mig någon dag när du har tid och lust :D Jättekul kväll förresten också!!

2011-02-03 14:24:19
Madde

Jadu Sanna, ni är verkligen söta på den bilden ;) Jag kan ju bränna dem på en cd, tar nog lite lång tid att skicka alla. Ganska stora filer.

Tack själv ;D

2011-02-03 16:44:16
URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: