Första inlägget 2011!

Ojojoj, det är inte lätt att skriva 2011! Jag har haft en superstart på det nya året och det är därför jag inte har hunnit att blogga än men nu tänkte jag ta mig tid att skriva ner vad jag har gjort under min första helg 2011 (måste öva). Vi tar det från början...

NYÅRSAFTON
Nyårsafton firades i Bårslöv i Linneas föräldrars hus. Det var 25-årsfest för Stoffe kombinerat med nyårsfirande såklart ;) Det bjöds massor av god mat och vi hade alla lagt ihop till en superpresent till Stoffe som han verkade lagom nöjd med - en xbox-konsol med Kinect och ett spel (Sports tror jag det hette). Vi dansade hela natten lång och sedan somnade alla gott utspridda på luftmadrasser. Detta dokumenterades självklart och finns nu på fb. Kul... Haha! Kvällens låt var Katy Perry - Firework ;)


Bild lånad från Sannas fb. Stoffe, Markus, Robert, jag, Robin, ?? (minns inte hennes namn? :()

Tyvärr fotades det inte så mycket. Wall tog en del bilder men inga som var värda att spara.

NYÅRSDAGEN
Efter skön sömn bjöds det på nygräddade scones sen bakade vi tjejer muffins. Efter lite mys ute i Bårslöv var det tid att bege sig hemåt för en dusch. På kvällen åt vi Kinamat med delar av gänget från nyår.

SÖNDAG
Minns inte vad jag gjorde hela dagen men på kvällen var vi hemma hos Pada (Jag och Theo), Robert kom lite senare. Vi lagade tacopajer och vi tjejer spelade Våghals, det är bra spel för att lära känna folk lite bättre ;)

OCH SEDAN DÅ?
Det var ju ett tag sedan jag bloggade och det beror på att jag har haft en del att stå i. Har nyss avslutat en två veckors utbildning på mitt nya jobb, klarade provet igår. Så nu har en stor del av pressen släppt och jag känner att jag kan börja andas igen. Då är det dags för nästa nervositetsmoment - idag ska vi börja ta samtal! Jag återkommer senare ;)

Kommentarer
Trixie

Vad fin du var på nyår, är det ett linne? :)

2011-01-16 11:23:06
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: