Solig måndag!

God kväll :)

Måndag och ny vecka, jag jobbar 9.15-18 hela veckan förutom onsdag, då slutar jag 17.00 och har något att se framemot på kvällen. Jag, Erika och Louise ska nämligen spela minigolf efter jobb - mysigt!

Idag när jag kom hem från jobb (halv sju) slängde på mig träningskläderna direkt och drog med Theo på en PW, började småjogga lite försiktigt och han hängde på. Till min stora förvåning så kom han snabbt in i ett bra tempo, han är duktigare än jag, haha. Så det blev intervallträning i 50 minuter längs med landborgen och i Pålsjö. Theo är verkligen en bra promenad-/joggingkamrat som drar på sådär lagom mycket ;) 

När jag kom hem igen var det full rulle i köket, hade Roberts mamma, min mamma och Bosse på middag ikväll. Vi åt lax och ljummen potatissallad, melon och romsås. Till efterrätt blev det äpplekaka. Nu när de hade åkt gick vi ut på en kvällspromenad. Så skönt nu när det är så varmt. Jag sov jättedåligt i natt så jag hoppas mina motionsrundor gör lite nytta för mig ikväll!


Kommentarer
Trixie

kul med minigolf :) ska vi träna ihop nåt i veckan? :)

2011-06-28 09:40:21
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: