Äntligen fredag, igen!

Då var det äntligen fredag igen men tyvärr är det ingen fredag att se fram emot för min del, i helgen måste jag nämligen sätta igång med min hemtenta på allvar. Usch fy och blörk för den men men. Jag ska överleva detta. Andra och sista företagspresentationen på Campus idag kl 13-16.

Idag få rjag hem nyborstad och Theo-snutt :) Han var hos frissan igår. Kanske tar någon bild på honom om han inte är blöt och äcklig vill säga...


Såhär fin har han varit tidigare, nu har han 3 gånger så lång päls...

Nu harjag slutat jobba för dagen och ska bara äta min lunch här på jobb sen kör jag ner i hamnen, till Campus!

Kommentarer
Trixie

WOW är de Theo? ;) Syns inte haha ;)

2011-03-19 19:53:18
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: