Breaking news...

Härliga söndag... Eller inte. Denna dagen kan suga r-v för jag fick en sååå dålig start på dagen så det är inte sant. Favorit i repris kan man ju kalla det (omvänt). Pondus kissade i sängen, igen. Jag behöver inte säga mer va? Har tvättat våra täcken och mamma har hämtat dem nu så hon torktumlar dem till oss. Annars har jag spenderat dagen med att skriva på min kära hemtenta, eller analys som ska lämnas in på fredag.

Jag tänkte berätta för er, vissa vet ju redan men kanske inte alla, att vi ska flytta. Den första maj får vi nycklarna och då bär flyttlasset iväg till Tågaborg - fine området ;) Ska bli så skönt att flytta in till stan, nära till alla vänner, jobb, träning och allt annat man göra om dagarna. Det är ju inte fel att bo så nära stranden heller när sommaren kommer. Så perfekt! Det är en trea på bottenplan på cirka 99 kvm, högt i tak, parkett/brädgolv i hela lägenhet (love it) och nyrenoverat badrum. ♥

Bra att jag har uppdaterat lite denna veckan va? ;)

Kommentarer
Trixie

Hehe, Fine området ;)



Amen, är det protest mot nånting den katten pissar hela tiden? haha ;)

2011-03-20 20:36:44
URL: http://triix.blogg.se/
Carina

Låter ju toppen det där Madde! Hoppas ni kommer att trivas =9

2011-03-21 10:04:51
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Matilda

Åh, låter helt lovely!! På tågaborg hade jag också kunnat tänka mig att bo! Måste komma och titta sen när ni har kommit till rätta :) Ja, katter kan man fan bli tokig på! Selma har fått för sig att kissa i soffan och sängen några gånger här också. Jävla meck med att tvätta och hålla på..!



Jag jobbar på ica här i falkenberg nu. Rätt gött och snälla kollegor :) Joo, men de där skorna är ofodrade så jag tänkte att man kan ha dem vår och ev höst och ibland när det är svalt på sommaren :P men de kostar ju som sagt en del så vi får väl se hur det blir med det, hehe.

2011-03-21 18:27:19
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Natasha!

Det kommer bli helt underbart att ha dig i stan! <3



(+ min syrra kommer bo typ ett kvarter från dig :)

2011-03-24 18:42:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: