Helg mitt i veckan!

Hej på er!

Har ni det bra? Jag klev upp ur sängen kvart i åtta imorse i tron om att jag skulle följa mina vanliga morgonrutiner. När jag stod i duschen hör jag hur det ringer på dörren ett par gånger. Jag kunde inte komma på vem det kunde vara förrän det slog mig att vi skulle få en klimatlogger installerad i lägenheten idag. Det hade vi glömt bort helt. Så jag fick ringa upp dem och säga att de kunde komma tillbaka. Tur att jag skulle börja 9.15 idag annars hade jag inte varit hemma. På jobb var det lugnt, väldigt lugnt, så jag slutade redan 11.15, helg mitt i veckan :) Slappade lite och åt lunch medans jag tittade på Greys Anatomy och Body of proof som jag hade inspelat från igår. Jag har även hunnit med att tvätta. Nu ska vi snart äta och sen ska jag träna. ♥
Ska även visa lite bilder från lördagens tjejmiddag hos Jenny snart :)

Kommentarer
Trixie

härligt o sluta tidigt :)

2011-10-10 09:34:27
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: