Final Destination 5

Är nyss hemkomna från bion. Det blev ett spontanbesök ikväll, vi såg Final destination 5. Jag har bara sett fyran men tydligen behöver man inte ha sett alla men slutet av denna visar ändå att de hänger ihop så nu ska jag se dem från början i tur ordning. Den var spännande och blodig, jag var så inne i filmen att jag glömde bort att äta popcorn!


Vi hämtade ut våra biljetter 50 minuter innan filmen började så för att fördriva tiden gick vi till Pistachia och köpte glass. Vi tog cappucino-, äpple- och  chokladglass. Alla tre var riktigt goda :9 Nu ska jag sätta mig vid tv:n ett tag och försöka glömma bort allt blod!

God natt!

Kommentarer
Trixie

Jag har sett 1-3. Ettan är bäst! Då var denna sevärd? Jag har hört den inte va så bra men smaken är som baken :)

2011-09-11 00:36:39
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: