Inspiration att träna

Jag behöver sällan motivation till att träna men inspiration behöver vi alla då och då för att inte snöa in oss ;) Jag försöker hela tiden variera min träning för att få ut så mycket som möjligt av den. Oftast går jag på pass, tränar på Friskis&Svettis som har ett bra utbud. Då blir det oftast intensivjympa, medel/puls, cirkel-fys, step eller spinning. Det optimala för mig är att även få in ett eller två gympass per vecka och det är där det kan behövas motivation och inspiration.

Hur gör Du för att finna motivationen eller var letar Du efter ny inspiration?

Jag brukar leta runt efter olika träningsbloggar, läsa artiklar med mera. Det finns dock en blogg som jag har följt ett bra tag och som alltid får mig inspirerad att gymma; Bemmes Fitnessblogg. Hon lägger ofta upp träningsbilder och ger förslag på övningar.


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: