Jag vill träna!

Ååååh, jag håller på att bli galen, jag måste få träna snart! Förkylningen är i princip borta men jag hostar fortfarande så jag vågar inte träna men det spritter verkligen i kroppen. Jag kommer nog börja med styrketräning i gymmet och ta det lite lugnt medkonditionsträningen första veckan. Min plan är att starta på onsdag. Sen om mindre än två månader går mitt träningskort ut och då blir det förmodligen byte av gym. Jag trivs jättebra där jag tränar nu men har känt ett tag att jag behöver förnyelse, miljöombyte helt enkelt. Ska prova på pass på ett par gym tänkte jag, sen har jag lite tid på mig att fundera.

Nu: en sen frukost!

Kommentarer
Trixie

Jag tycker det är väldigt tråkigt om du ska byta.......... Ingen friskis-uttagning mer för dig då?

2011-09-11 12:39:56
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: