Sköna söndag igen, då ja...

God morgon!

Då var det söndag igen, känns bara som att veckan består av måndag, fredag och söndag. Dock sörjer jag inte för det idag, jag har valt att ta en lyxig långhelg. Tog ledigt från jobb imorgon för då ska vi till Ullared. Massa shopping till lägenheten står på listan. Jag ska bland annat leta efter nya gardinstänger. Jag vill ha vita, lite tjockare, stänger som ser lite slitna ut med guldig bas. På inköpslistan står även nya gardiner till sovrum och vardagsrum. I höst hade jag tänkt köra på lite röda/terakottanyanser. Till sovrummet söker jag ett par långa, vita/naturvita, tunga öljettlängder.
Nu börjar det bli hög tid att sparka igång denna dagen, jag har redana varit uppe i två timmar och tvättat men jag ska äta frukost, gå ut med Theo och sticka gymmet!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: