Dan före dopparedan

Om lite mer än en timme är det julafton men jag känner ingen julstämning fast vi har bakat lussekatter, gjort julgodis, julpyntat och allt... Vi skulle köpt gran idag men det blev inte av för vi hade lite transportproblem. Det kanske kommer nån snäll nisse imorgon och ger oss en gran :P

Jag i alla fall gjort en massa annat idag. Klockan 12 var jag på friskis, på step 1 med Trixie :) Jätteroligt pass! Sen var det snabbt hem och duscha för sen åkte jag och Robert till City Gross och handlade den sista julmaten. När vi kom hem fick jag jätteont i huvudet och somnade tvärs över sängen där jag spenderade nån timme. Julgardinerna syddes alltså inte upp idag heller, får göra dett imorgon förmiddag. Usch va dålig jag känner mig!

Nu ska jag snart sova!

God jul på er :)


Kommentarer
Trixie

GOD JUL och ha så mysigt imorgon :) Du får skvallra om alla klappar sen ;)

2009-12-23 23:38:57
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: