Julklappsjakten

är äntligen över! Jag har nog aldrig varit klar med mina julklappar såhär tidigt. Det känns alldeles, alldeles underbart måste jag få säga. Har bara några småsaker kvar som ajg inte kunde köpa idag pga att de då kanske blir förstörda under veckans gång.

Jag känner mig alldeles genomfrusen ikväll. Efter skolan mötte jag upp Bettina och hennes kille och vi gick i stan i lite mer än en timme men sen började det snöa så mycket att det var outhärdligt. Jag åkte hem och sen cyklade jag genom skärande snö-regn. Eftermiddagen spenderades på Väla tillsammans med mamma och Robert. På vägen hem köpte vi med oss sushi som vi smaskade i oss när vi kom hem. Mumsfillibaba :P 

Nu ikväll har jag varit en vända hos Jenny och hämtat en bok hon hade lånat av mig. Det var inte kul att köra hem, regn, risk och hal väg. Köpte B&Jglass vilket jag ångrar lite nu eftersom det bara kylde ner mig ännu mer! Borde kanske göra en varm kopp te eller o'boy?

Nu ska jag sluta innan detta blir en hel roman.

Sov gott babes!

Kommentarer
Trinidaz

SV: Det bästa med julen är just julgodiset :)



Händer i helgen då?

2009-12-16 11:00:09
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Matilda

Oj, vad du är duktig med julklappsinhandlingen :) själv har jag bara köpt två än sålänge.. blir sista minuten shopping den 23 :P Jaa, en fika innan den 16de ska vi väl kunna ordna. SJUKT avis på Gran canaria förresten! var där i sep och vill bara tillbakaaaa :) kram

2009-12-16 17:36:03
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: