Lucia och tredje advent

God morgon sunshines!
Jag hoppas verkligen att ni mår bättre än vad jag gör idag. Det känns som jag ska spy ungefär, mår riktigt dåligt. En tallrik pepparkaksfil är det enda jag har fått i mig hittills idag och så lär det förbli nån timme känns det som. Jag är i alla fall glad att jag inte mår dåligt på grund av någon bakfylla. Det blev en lugn lussevaka som vanligt. Vi var på SF's lussevaka där man får se tre hemliga premiärer.

Filmerna som visades var:
Up in the air - Bra film med ett budskap, sevärd men inte på bio.
Snabba cash - Skitbra, denna filmen har jag velat se sedan jag såg trailern för den - se den på bio, den har premiär den 15 januari. Jag vill se den igen!
Old dogs - Disney-film med Robin Williams och John Travolta i hudrollerna. Dessa två gubbar är avdankade, speciellt Williams. Travolta går väl an i lite "tuffare" filmer men denna passade inte alls. Jag somnade efter 30 minuter tror jag.


Huvudrollen spelas av Joel Kinnaman t.v.

Bildlänk.

Kommentarer
veronicah

ha en bra dag!:)

2009-12-13 14:37:57
URL: http://veronicah.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: