En slö söndag

Med all rätt! Igår hade jag jätteroligt. Var på återträff i Gantofta med klassen från årskurs 6. De flesta hade jag inte sett på 8-9 år så det kändes lite konstigt att se alla så "gamla" och vissa kände jag inte äns igen... Hehe. Jag fotade inte alls under kvällen, tyvärr, men där var andra kameror som gick varma så jag lär väl få tag på foton på nåt vis :)

Idag har jag bara slappat, kollade lite film innan och snart ska vi köra hem till mamma och äta kalkon. Imorgon ska man tillbaka till verkligheten igen för då börjar en ny kurs.

Jag läste ut New moon igår och sedan dess har jag haft lite abstinens eftersom mina böcker inte kom innan helgen som jag hoppats på. De kommer förhoppningsvis imorgon och då ska jag läsa läsa läsa. Kanske hinner läsa alla böckerna innan den 19:de ;) Nu är det verkligen inte långt kvar.......!

Kommentarer
Trixie

Nu längtar vi till nittonde :D Hehe.

Konstigt du inte fått böckerna än får jag säga.. Hoppasdom kommer idag :D

2009-11-02 01:17:36
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: