Lördagmorgon

God morgon!
Jag hoppas att ni har sovit bättre än vad jag har gjort i natt... Theo har väckt mig flera gånger och vi har varit ute och gått ca tre gånger i natt, han hade nog ont i magen. Kan ju bero på att han fick för mycket mat i förrgår hemma hos mamma :( Nu sover han som en stock och ha rnog inte ens märkt att jag har gått upp.

Hade en skön fredagskväll igår. Körde hem till Jenny vid sjutiden, vi spenderade kvällen framför tvn med en massa chips och godis. Ibland får man synda, särskilt när det är fredag ;)

Idag blir det hundträning och ikväll utgång med tjejerna! Förhoppningsvis håller vi som är kvar oss friska tills ikväll. Jävla skitinfluensa som sprider sig nu! Nu ska jag äta flingor och dricka mitt dunderte "pigg och kry" för ajg ska hålla mig frisk så att jag kan vaccinera mig på tisdag.

Over and out!

Kommentarer
Natasha

Hade också velat!! Men då blir det extra fett på fredag istället ;D

2009-11-07 15:01:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: