Måndag

Ännu en ny vecka... Jag mår inte riktigt bra idag så jag stannar hemme från skolan. Är svullen i halsen och känner mig allmänt seg. Jag har iaf haft en riktigt bra helg! Lördagen bestod utav hundträning och på kvällen blev det utgång med Angela och Cassandra på Pascha. Där hade vi VIP-bord ich blev bjudna på mousserande vin, mycket trevligt. Tack så mycket Angela :) Jag och Cassandra avslutade natten med kebabrulle sen promenerade vi till söder där Robert befann sig. Robert och hans kompisar ville äta på Mc D så jag var inte hemma förrän halv 6. Sov några timmar sen upp igen för att åka på brunch i Malmö. Vi var även på det nya IKEA-varuhuset, det var galet stort. Köpte ljuslyktor och doftljus, röda, samt lite nya servetter och presentpapper.


Sofia, "random ful kille som hoppade imellan oss när vi skulle fotas", Angela & jag
(bild lånad från Pascha nightclub)

"Du skulle se ut som solen på dansgolvet med den rosa tröjan." Sämsta raggningsepliken ever. När blev solen rosa?

Ska lägga in mina egna bilder sen!

Kommentarer
manda

aah, jaa, lät som en bra helg de :D jobbigt och bli sjuk :( krya pårej! (:

2009-11-09 13:21:24
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Angela

Tack själv snäckan! Jag blev full som en gurka , haha :) Tog du bilder? Är jag med på någon .. haha!? Puss

2009-11-09 15:04:01
URL: http://angelaaa.blogg.se/
Trixie

Haha "random ful kille". Klockren ;D

2009-11-09 22:27:19
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: