Måndag

God morgon bloggen! Hoppas ni har sovit gott. Nu är lovet slut och det mesta sätter igång på riktigt igen. Nu kommer väl vaccinationerna upp i åldrarna också eller? Vi ska vaccinera oss på Campus nästa vecka, om vi vill. Jag ska göra det men jag kommer inte gå dit ensam, isf kommer jag gråta i sönder mig själv. Är livrädd för sprutor och nu har Jenny skrämt upp mig ännu mer genom om att beskriva hur lång den är :P

Idag ska jag nog bara va i skolan till 12. Jag skulle egentligen åkt till veterinären med Pondus idag men mamma får  göra det eftersom varken jag eller Robert har möjlighet. Det är vad som händer idag, förhoppningsvis får jag mina böcker också... Sen ikväll blir det dans som vanligt, balett och streetdance.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Trixie

haha vad snälll jenny är som skrämmer dig :p

har också hört de tyvärr. men jag ska inte ta den.. vill inte.. känns så obeprövad och osäkert.. och biverkningarna är ju mindre roliga.



åh, hoppas du fr dom idag! :) och att du hinner läsa lite varje dag.. hehe :)

2009-11-02 11:17:27
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

Hehe :)

Allt bra idag?

2009-11-03 22:49:26
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: