Tisdag

Efter att ha jag har haft lite panik över kurslitteratur som jag inte har, är jag nu lite lugnare. Äntligen har båda böckerna kommit in till biblioteken. Så den ena hämtar jag på stadsbiblioteket ikväll innan träningen och den andra hämtar jag på campus imorgon. Puh!

Jag har inte fått någonting gjort idag. Känner mig helt seg, men jag mår bra iaf. Jag är seg för det mesta nu känns det som men men. Det blir väl så när man är hemma för det mesta, har inte jobbat på en månad och man är ju inte i skolan varje dag precis. Imorgon blir det dock en lång dag, vi ska på två studiebesök. Först på lasarettet och sedan på Aktiverum. Därimellan har vi två timmars lunch så då ska jag och Mia äta på Haket :)

Nu ska jag ta något att äta för jag är lite hungrig. Ikväll blir det träning, step, känns som 100 år sedan jag var på ett steppass sist :P Det ska bli kul!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: