Fredag

God morgon sunshines!

Nu är det fredag igen vilket betyder HELG och JOBB för min del. Men ja' ä' inte bitter efter att ha haft lite jobbtorka den senaste månaden är jag glad för allt jag kan få. Idag blir det jobb på City Gross 13.45-20, imorgon 10-17.45 och sedan ska jag stå i garderoben på Harmony 23-03. Hur ska detta gå? Jo, kaffe, kaffe, kaffe imorgon kväll :)

Jag gick upp 07.30 idag, gick en runda med Theo sen hade jag tänkt äta frukost men där va inget bröd så nu väntar jag på att brödet från frysen ska tina så att jag kan äta. Sen ska jag hämta min cykel på stationen. Den stackaren har stått där i fyra dagar, jag hoppas verkligen att den står kvar :S Har varit väldigt duktig redan idag, jag har pluggat i lite mer än en timme. På söndag blir det en pluggdag med Jenny igen. Sen ska det fan sätta sig i min hjärna, gaaah, orkar snart inte med det mer!

Nu ska jag äta frukost och planera vad jag ska ha till lunch idag.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: