Kvällsinlägg

Åå min lilla blogg, jag har varit så dålig på att uppdatera de senaste dagarna... Det beror på att jag har haft massor att göra! Vi har ju en liten bebis här hemma nu. I lördags och söndags var han tillbakadragen och ville bara gömma sig under möblerna men natten till idag vaknade hans självförtroende till liv. Vilken lite djävulskatt han var inatt. Vi vaknade av ett klirr från köket kl fyra imorse/i natt. Då hade han vält ner en lampa vi hade i köksfönstret. Den var helt i porslin. R.I.P. lampan! Efter det var han bara pain in the ass, så grymt jobbig. Gick runt och skrek hela tiden! Jag har försökt hålla honom aktiv idag för att han ska sova i natt men det har inte varit det lättaste eftersom han varit så trött p.g.a. sina nattaktiviteter.

Nu ska jag leta upp det lilla busfröet och gå och lägga mig med honom i sängen.

Natti natti!

Kommentarer
Trixie

Haha, låter som en kul kväll ;)

Ja det är så gott.. Måste fika där igen snart.. ;D

2009-10-06 11:11:34
URL: http://triix.blogg.se/
Matilda

haha det är bara att vänja sig kan jag säga ;)de kan vara riktiga buskorvar de små liven :P

2009-10-07 16:53:08
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: