Måndag - ny vecka

Igen!!! Idag känner jag mig trött och seg och jag har lite ont i halsen. Hoppas verkligen att det inte är nån dum äckelförkylning som är på väg att bryta ut för det orkar jag inte med nu.

Jag har haft en toppenhelg. I fredags blev det som sagt nästan en heldag med shopping, i lördags var jag på kurs med Theo och på kvällen blev det bowling och utgång med Natasha. Igår fick jag gå upp jättetidigt bara för att Robert väckte mig utan att ställa om klockan först, tack för den. Sen körde vi till Malmö och gick på kalas för att fira Cleo som har fyllt 4 år. På vägen hem körde vi inom Helsingborg och åt på Haket, jag åt min favoriträtt där - nämligen souvlaki, så gott! De har världens godaste fetaost.

Nu ska jag gå och fixa lite frukost för sen ska jag iväg till skolan!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: