Söndag

Hej hopp!

Idag är det riktigt höstväder, grått och ruggigt och löven är alldeles gula. Mysigt, det är perfekt pluggväder. Visst, man blir pigg när det är fint väder men jag kan inte koncentrera mig på skolan då men idag är det andra bullar. Åå, blev sugen på kanelbullar nu, ska nog tina en nu och göra lite te till.

Jag sitter bara och pluggar idag, läser och skriver. Just nu har jag en liten paus, det måste man få ta ibland! Skulle egentligen pluggat med Jenny idag men vi flyttade vår dejt till imorgon istället. Lika bra det egentligen för då hinner jag få undan lite grejer som ska vara klart till på tisdag, så kan jag koncentrera mig på tentan imorgon.

Idag är jag ensam hemma, Robert är nämligen hos en släkting så jag kan plugga i lugn och ro nu. Om lite mer än en timme kommer mamma och Bosse hit, då ska vi laga mat. Det blir spenatpaj. Jag och Angela gjorde en jättegod för någon månad sedan. Så för ett par veckor sedan fick jag för mig att jag skulle hitta receptet på internet och efter en massa letande gjorde jag det. Tror det är typ samma iaf :) Robert vill inte äta den eftersom den innehåller fetaost. Dumma unge, hur kan man inte tycka om fetaost? :P Receptet kommer i ett eget inlägg alldeles snart!

Igår jobbade jag dubbelpass, först på City Gross 10-17.45 sen stod jag i garderoben på Harmony 23-03, min söta Angela som fixade lite extrajobb till mig :) När sista jobbet var avklarat mötte jag upp Robert och Markus på Donken, åt lite sen åkte vi hem. Min pojkvän hade inte varit ute  och festat som resten av Helsingborg, nej, han satt påGec halva natt och spelade nördiga dataspel..............................

Nu slutar jag, detta inlägget är redan alldeles för långt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: