Tacokväll och Viktväktarna

Nyss hemkommen från en mycket trevlig kväll hos Malin :) Vi har ätit tacos, kollat GC-bilder och haft en massa viktväktarsnack. Ja, för nu är det ju så att jag inte är med i viktväktarna, jag är inte överviktig men för skojs skull kolla vi hur många points jag ska äta och hur många jag har ätit idag. Jag bör äta 19 points om dagen och idag har jag ätit 42,5 points. Här är min lista på vad jag har ätit idag:

Nu har jag fått med mig en hel hög med böcker från viktväktarna så nu ska jag försöka följa det i en vecka, med start på måndag!

Tror ni att jag kommer att klara det? Är det någon av er läsare som går/har gått på viktväktarna?

Kommentarer
Lina

Håret blev bra. kom hem med lugg :)

Jag har aldrig provat några dieter eller viktväktarna, för jag skulle aldrig klara det. JAg är alldeles för galen i salt och fett som chips och pizza :D

2009-10-17 12:45:35
URL: http://dengamlas.blogg.se/
Jennifer

SV: Hehe ja... Men tack så mycket!

2009-10-17 15:13:08
URL: http://jennifernorin.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: