Tisdag

Hej hopp! Är allt bra med er idag? Här är det bra men jag är otroligt seg, kan ju bero på att jag har suttit i skolan ett tag idag. Det var mindre kul. Hemtentan ska vara inlämnad senast klockan 9 på fredag så jag borde verkligen starta igång ordentligt nu men orken finns inte där. Hur får man ork och inspiration till att börja med sin hemtenta? Hjälp?!

Jag måste bara berätta vad som hände igår. Jag vaknade av krafsande ljud som kom från vardagsrummet, jag gick upp och då hoppade Pondus ner från fatboyen. Då ser jag en stor gul pöl uppe på min fina vita fatboy, dessutom droppar det ner på golvet. Eftersom detta även hade hänt dagen innan (på badrumsgolvet) bestämde jag mig för att ringa veterinären. Han fick en akuttid och väl där sa de att han antagligen har urinvägsinfektion så nu ska vi ge honom antibiotika i pastaform morgon och kväll i 10 dagar. Kul. Verkligen. Jätte. Kul. Nej.



Back to wööörk!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: