Torsdag

Klockan 12 idag kan jag skrika  HEEEEEELG för då är denna kursen äntligen slut och nästa kurs börjar nästa vecka. Och vet ni vad? Jag har redan beställt kurslitteratur, jag gjorde det i förrgår i samband med att jag beställde de två sista Twilight-böckerna. Åå jag hoppas de kommer innan helgen annars dör jag för När ajg hör din röst kommer ta slut idag eller imorgon och vad gör jag då?

Om två timmar ska jag åka till skolan för att gå på slutseminarium sen ska jag bara hem och ta det lugnt, gud vad jag längtar haha. Är sjukt trött idag, funderar på att ta bilen, har ju lånat mammas... Ikväll ska jag se This is it på bio tillsammans med Malin. Mina förväntningar är såååå höga! :)

Nu ska jag gå och platta håret, ser ju ut som ett troll xD

Kommentarer
Trixie

Haha du det var ju en riktigt bra idé ;) De gör vi! Haha ;)



Jag ska jobba i helgen 7-11 (ja, ganska meningslöst) men så är de.. Soft ändå så man ska väl inte klaga.. Men drygt o gå upp 5 o förstör helgen så man inte kan va uppe sent för att jobba 4 timmar..



Vad ska du hitta på? Närmar sig den nittonde.. ;D

2009-10-29 20:45:53
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

Åh du får säga om This is it var bra :) Men det är den nog.. Jo klart det är bra med jobb jag klagar inte.. :) Helg OB får man ja.. Så lönen blir liiite bättre.. Ser IDOL nu, följer du det?



Kram!

2009-10-30 22:04:46
URL: http://triix.blogg.se/
Matilda

tack själv! :) verkligen lyckat var det! ja vi får ses snart igen :)

2009-11-01 14:54:09
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: