Dans <3

Nu har jag varit hemma i snart två timmar. Det känns som mina ben ska lossna från höfterna haha! Idag började jag dansa klassisk balettigen efter ett uppehåll på över två år. Det känns i kroppen kan jag säga, speciellt benen och vristerna. Men det behövs tror jag! Det är jättebra träning för hållningen ju. Direkt efter var det streetdance så jag har tränat i 135 minuter ikväll. Duktigt va? :)

När träningen var slut hämtade Robert mig och när vi kom hem gjorde han goda subs. Nu ligger jag bara på soffan och försöker slappna av i mina ömma muskler... Behöver verkligen en massage nu!

Vad tyckte ni om träningskläderna i föregående inlägg? Jag ska köpa ett linne från H&M, sen något sånt långt från Stadium men ska kolla om de inte finns på intersport...

Nu ska jag kolla in min farmville. Lite roligt är det faktiskt!

Natti natti ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: