Biffigt värre

God kväll :P

Jag har haft fullt upp idag! I morse körde jag hem till Joanna och vi förberedde oss lite innan vår intervju. Det gick bra förutom att den var lite för kort så när vi var klara åkte vi hem till Joanna igen och ändrade om lite i vårt intervjumanus så nu hoppas vi att vi får ut lite mer av morgondagens intervjuer, då har vi nämligen tre stycken så det lär bli fullt upp!
När vi vär klara åkte jag hem, gick ut med Theo och slängde i mig lite mat innan jag och Robert begav oss till Ängelholm för att hämta Angela :)  Väl hemma igen lagade vi mat, Angela gjorde supergoda biffar på nötfärs med paprika, chilli och fetaost *yummi* Det är bra att hon kommer med lite nya inslag i vår matlagning ibland! Sen blev det självklart latte och en massa prat. Vi såg även senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Hallå, jag byter gärna med dem - om jag får ta med mig Robert!
Angela & Robert vid middagsbordet :)

Upptäckte nyss att min kamera inte är inställd på att fota med högsta kvalitet. Konstigt att bilderna blir pixliga! Nu har jag ändrat den så jag hoppas på lite bättre resultat i alla fall. Jag ska bli bättre på att fota... Det är ju så roligt att kolla tillbaka på!

Kommentarer
Angela

Tack för igår snäckan :) Var super mysigt <3

Ses på lördag! Puss puss

2010-04-21 08:21:06
URL: http://angelaaa.blogg.se/
Johanna

Låter som en trevlig dag :)



Hoppas intervjuerna går bra i morgon, låter som ett riktigt intressant arbete ni skriver! :) Jag och min skrivkompis skall träffas nästa vecka och spåna lite kring vår uppsats...

2010-04-21 19:09:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: