En solig morgon

Och samtidigt som jag skrev den rubriken ser jag att solen går i moln här hehe.
Jag sitter redan i skolan, hade inget mer att göra hemma så jag tog bilen och körde hit. No life?! Nej men jag ska självklart träffa min grupp nu klockan nio. Nu kom solen tillbaka igen! Just nu letar jag för fullt efter en klänning att ha på examensbanketten den fjärde juni. Dresscode: Kavaj. Förslag mottages gärna! Jag kollar på Nelly varje dag men jag ska även passa på att leta när vi åker till Stockholm. På fredag är det bara två veckor tills vi åker! Det ska bli så kul!
Nu ska jag börja skriva på uppsatsen istället.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Trixie

Just det, Lady Gaga.. ;) LYX! Vill med iväg på nåt kul.



Oj det var en svår dresscode hehe. Varit lättare med klänning ;)

2010-04-19 11:51:51
URL: http://triix.blogg.se/
Johanna

Jag pluggar på Malmö högskola till specialpedagog. Ser med slutet. 1 termin kvar efter detta. Så planerar för fullt för d-uppsatsen som skall skrivas i höst :)

2010-04-19 14:57:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: