En tidig, MOLNIG morgon

Sånt här väder drar verkligen ner en... Men jag är inte bitter! :P Jag hade ställt väckarklockan på 6 men jag vaknade lite innan och då ställde jag om den till 7. Hinner precis somna om när jag sedan blir väckt av Theo som står och panikskäller vid sängen så det var bara till att släpa sig ur sängen. Nu sitter jag här, sminkad och klar! Ska bara äta frukost också innan jag ska köra till skolan om två timmar. Ja, jag är duktig ;) Ska gå ut en till runda med Theo innan jag kör.
Idag har jag och Joanna vår första intervju, lite pirrigt men det ska nog gå bra. Dock behöver vi fler intervjuer så vi hoppas på att få svar från de vi kontaktade förra veckan nu under dagen.
Vad ska ni hitta på idag då? Jobb eller skolan kanske? :)



Kommentarer
Trixie

Jobbintervju eller? :)



Jag ska hämta dom imorgon! Tina svarade typ aldrig på om hon skulle med.. Men du kan väl hämta ut på torsdagen så du också har? Ska försöka komma längst bak :)

2010-04-20 10:45:56
URL: http://triix.blogg.se/
Johanna

spännande med intervjuv hoppas dte går bra! vad skriver ni om?=)

2010-04-20 13:14:28
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: