I love sundays /v.

Morrn morrn!

Jag har precis avnjutit en härlig söndagsfrukost här i min ensamhet medans jag kollade på Anna Anka söker assistent. Jag är bara lite besatt av våra svenska Hollywoodfruar hehe. Har precis börjat läsa Maria Montazamis blogg lite, hon är helt klart min favorit. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)



Denna helgen har det varit full rulle! I fredags kväll mötte vi upp Roberts kompisar på Hampan för en bit mat. Sen blev det att jag och Pada åkte hem till Angela på lite förfest sen åkte vi ner i stan och mötte upp de andra på Zoobar. Det blev bara en snabb runda inom Zoo innan vi gick vidare till Bakom. Jag, Angela och Emma sprang till Tapaz och sen tillbaka till Bakom igen. En trevlig kväll fast jag var sjukligt trött på slutet så jag och Robert tog tåget hem redan kvart över ett. Beställde taxi från stationen men den dök inte upp så vi gick hem.

Igår var jag på bio med Tina och Trixie sen var det dags för födelsedagsfest för Angela och Emma. Det var en trevlig kväll och jag var inte trött som i fredags! Igår blev det ingen utgång men hemmafester är ju ofta roligare än utgång, tycker jag!

Idag ska jag på bio med Trixie igen. Känns lite knas att gå på bio mitt på en helgdag när det är såhär fint väder ute. Toy Story 2 i 3D är det som gäller idag, kul att se de filmerna igen, man var ju ganska lite när de kom ut :P Sen att de visas i 3D gör det extra kul.

Jag ska lägga upp lite bilder sen i fredags också så ni får se hur snygga vi är ;)

Kommentarer
Trixie

Nu vill vi se bilderna ;)

2010-04-26 10:31:19
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: