Kväll

Guuud så trött jag är! När jag kom hem från träningen så åt jag lite sen däckade jag i soffan men lyckades släpa mig in i duschen till slut. Sen körde jag och Robert iväg och tvättade bilarna, jag tvättade min själv. Kommer ha träningsvärk i händerna imorgon för det var riktigt jobbigt att hålla inne knappen till högtryckstvätten hela tiden.
Ikväll har vi bara slappat. Vi orkade inte ens laga nån mat så det blev thai-mat idag. Vi tröttnar aldrig, det är ju så gott! Till maten såg vi en film som vi hyrde igår, nämligen Knowing, den var riktigt spännande! Nu har vi bara en film kvar att se av de vi hyrde igår och det är Sisters (tror jag...), minns inte riktigt vad den handlar om men jag tror det var om ett par siamesiska tvillingar som separerades direkt efter födseln... Spänning, spänning...
Här får ni en bild från igår på mig och mina tre styvsystrar!
Jag, Dragana, Marija & Jelena



Kommentarer
Trixie

Var THE BOX bra? :) Den har jag velat se sen jag såg den på bioreklam. :D

2010-04-07 13:44:50
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: