Måndag - ny vecka

Hej hopp!
Mina ögon sviker mig men det kanske är bra för då ser de tydligen normala ut, vissa tycker ju att jag har för stora ögon x]
Igår avklarade jag årets första joggingrunda, usch så jobbigt det var men det kändes bra efteråt. Idag har jag en mördande träningsvärk men det är bara skönt. Efter min lilla joggingrunda körde vi ut till Maria Park och lämnade några filmer vi hyrde förra helgen sen körde vi hem till Angela som man inte har sett på flera månader! Vi satt och snackade en massa, supertrevligt. Vi började prata om sushi och bestämde oss för att prova att göra egen sushi någon dag, förhoppningsvis denna veckan :D Jag och Robert blev så sugna på sushi så det slutade med att vi hämtade sushi på Fuji på Stattena - godaste sushi i stada ;)
Denna morgon har spenderats med att söka efter artiklar i Lunds Universitets databas ELIN men går det bra? Nej, för man måste beställa artiklarna och det kostar 80 kronor per artikel, eeh nej tack ?! :S Nu ska jag gå och göra vid mig för jag ska åka in till stan och träffa Jenny vid 12.
See you later ;)


Bjuder på en bild från Gran Canaria, snart har vi väl det lika varmt här - härligt!



Kommentarer
Trixie

härligt med träningsvärk ;)

2010-04-12 16:35:55
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: