Söndag

Hej! Jag lever men jag har haft (och kommer ha ett tag till) fullt upp den senaste veckan.

Idag fyller Robert år, GRATTIS :) ♥ ♥ ♥
Vi har bakat en massa och idag kommer familjen hit för att fira honom. Ikväll blir det förhoppningsvis lite träning för min del, det behövs efter denna helg.
Igår var vi på kalas hos  morfar, där bjöds det på smörgåstårta, vanlig tårta och småkakor. Igårkväll åt vi på Haket med Malin och Tobbe och därefter blev det bowling. Jag drack två glas cola under kvällen vilket är mycket för mig nuförtiden. Förr kunde jag dricka flera liter i veckan, med förr menar jag för mindre än ett år sedan hehe... Som vanligt sög jag på bowling men de andra var riktigt duktiga, dock blev det nåt fel med vår bana så poängen blev helt knas.

Hoppas ni får en trevlig söndag, jag kanske skriver mer sen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: