Jobbdag

God morgon!!

Denna veckan blev ju inte som jag hade planerat. Min plan var att plugga hela veckan men i måndags fick jag veta att hon som skulle jobba denna veckan blivit sjuk så jag jobbade hela dagen i tisdags, igår pluggade jag och idag ska jag jobba. Gymmet fick va stängt igår eftersom ingen kunde jobba så idag är jag snäll och hoppar in så det inte behöver vara stängt ytterligare en dag. Frågan är bara om jag känner att jag kan jobba imorgon med om det skulle behövas... Aaahh, har ju en juridikuppgift att lämna in på onsdag!

Nu ska jag göra vid mig! Ha en bra dag!

Kommentarer
Trixie

Stängt? 24/7 är väl alltid öppet? Haha.

Ja Inception var bra, men som du sa, kluvet slut... :D

2010-08-12 10:33:37
URL: http://triix.blogg.se/
Mia

Åh stackare, du får tänka pengar pengar pengar :) Vad tror du om att laga mat tillsammans på lördagkväll? Hoppas vi ses på tåget ikväll :) KRAM

2010-08-12 11:41:05
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: