Tisdagen den 31 augusti

Sista sommardagen enligt kalendern? Det har ju varit höst i typ två veckor redan. Vad hände med den "spanska värmen" som löpsedlarna skrev skulle komma tillbaka för några veckor sedan?! Jag kan ändå tycka att det är ganska skönt med höst men det ska jag inte skriva om här för då mobbar Natasha mig... ;)

Igår passade jag och Theo på att sova ut ordentligt, jag sov till tio ungefär och Theo låg kvar i sängen till halv elva, minst. Halv tolv gav vi oss ut på en powerwalk som varade i en timme! Jag hade stegräknaren på mig nästan hela dagen igår och det blev över 13 000 steg. Bra jobbat :)

Nu ska jag sätta ihop en lista lista på saker jag behöver i höst...

Kommentarer
Mia

Den tjänsten lät ju riktigt spännande! Jag sökte receptionist på en kiropraktormottagning. De ville ha en som brann för hälsa :) Försökte ringa men ingen som svarade och ville inte tala in på telesvaret. På träningsakademin fick jag en förfrågan om att gå en utbildning till afro-dansinstruktör :) Har du provat det någon gång?

2010-08-31 11:51:43
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Natasha

Haha :D

2010-09-02 11:23:31
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: