Gymmet

Söndag

Denna kvällen blev ju itne som planerat... Jag skulle på julfest hos min gruppledare på Tupperware, hade skrivit 17.00 i kalendern, t.o.m. ändrat tiden från 15 till 17. För en halvtimme sedan ringde hon och frågade var jag var, det började visst 15. Kändes inte lönt då, jag var stressad som det var så jag hade kommit två timmar för sent. kan bli lite smått irriterad på mig själv när sånt händer. Var missade jag infon liksom? Haha, sitter och kollar igenom massa infomail nu ja. Jaja...

Hoppas ni har en mysig fjärde advent, så snabbt det har gått! Vi har inte ens pyntat vår adventsljusstake för jag hittar varken ljusstaken eller pyntet (små tomtar, svampar osv.). Jag köpte i alla fall en ny ljusstake men då va den vita mossan slut i alla affärer :(

Jag har i alla fall hunnit emd ett pass i gymmet idag, det var inte igår. Jag tänkte träna lite mer i gymmet de kommande veckorna, ska försöka hålla det till tre pass i veckan och köra ett par muskelgrupper per pass. Idag körde jag biceps, axlar, bröst (triceps). Tänkte att jag ska försöka lägga upp övningarna från mina pass här i bloggen så att jag har lite bättre koll ;) Kommer i eget inlägg då ja...

Har ni haft en bra helg? Det har jag. Helgen startade med julfest med jobb på Grand Hotel i Lund. Fitness24Seven vet hur man fixar festen. Hade sjukt kul och när jag, Victoria och Maxie lämnade festen vid 23-tiden kändes det bara som vi varit där ett par timmar. Tyvärr fotade jag inte, min kamera har blivit knäpp och tar urdåliga bilder :( Tågen var ssjälvkalrt försenade och min styvsyster som skulle köra till Malmö fastnade på E6:an som var avstängd under kvällen. Men jag tog mig hem till pappa i Landskrona och sov där. Igår spenderades dagen med plugg (ekonomistyrning). Tenta imorgon, som jag hoppar, eftersom jag inte har hunnit plugga på allt under de tre dagar jag har haft böckerna :/


Älskar de skorna! Längtar tills jag kan använda dem igen :P 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: