Party like a rockstar

Ikväll är det dags för inflyttningsfest och jag känner mig taggad. Ska bli riktigt kul! Jag ska se till att december ska bli en bra månad. Marken är täckt av fin vit snö och det är ljust och fint ute så nu har jag fått tillbaka min energi och känner mig pigg och glad :D Är det bara jag eller är november alltid en månad när allt bara säckar ihop? Alltså jag gör aldrig någonting i november, är alltid trött, varadagen bara passerar utan att jag egentligen gör något åt det som händer...

Det har inte blivit så mycket bloggande denna veckan men jag har jobbat tre dagar vilket är välbehövligt nu ;) Jag hoppas sååå att mina lediga dagar är räknade!

Idag blir det till att pilla med kandidatuppsatsen för helt plötsligt flyttades vår deadline från den 15  till den 8 december. Klockan 12 på onsdag ska den vara låst :O Vi måste fixa detta nu!


Kommentarer
Matilda

håller med!! november är verkligen en så jäkla tråkig månad!! tur att december är här nu :) då finns det iaf lite juleljus. och snart är det ju jul, myyys :)

2010-12-04 20:49:50
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: