Söndag

Söndag
Seg dag
Städdag!

Var på inflyttningsfest hos Trixie igår och jag har nog inte skrattat så mycket under en och samma kväll sedan.... jag minns inte! Riktigt lyckad fest som slutade vid ett-tiden för min del då Robert var snäll och hämtade mig!

Idag väntar Tupperware-demo här hemma så jag ska (som ni ser ovan) städa en massa nu. Målet jag satte upp för mig själv igår var att jag skulle vara klar med städningen klockan 12. Jag kan nog klara det om jag sätter fart nu. Det är ju så tråkigt haha. men jag har gått och småplockat hela veckan och försökt ta lite varje dag så det sk agå smidigt. På demot idag ska vi baka pepparkaksmuffins. Jag har aldrig testat det receptet innan men om det är gott kan jag lägga ut det senare :)


Kommentarer
Trixie

åh vad kul du tyckte de va roligt ;) ;) hehe. ja ladda up bilderna före tina så hon blev skitsur... men men... vad gör man ;P

2010-12-05 20:43:31
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: