Nytränad...

men inte vältränad ;) Har varit och tränat på friskis ikväll, det blev ett medelpass men guuuuud så jobbigt det var! Det märks att jag har hållt upp med träningen alldeles för länge. En förkylning på det har inte gjort saken bättre heller. Känns som kroppen har brutits ner totalt om jag ska vara ärlig. Så denna vecka chockstartar jag min kropp igen. Dans igår, friskis idag, dans imorgon, friskis på torsdag samt lördag och/eller söndag. Nästa vecka ska jag nog utnyttja min gratisvecka på Studio Aktiverum.

Nu sitter jag och slötittar på So you think you can dance samtidigt som jag varvar ner efter träningen.

Har skrivit på detta inlägget i snart 20 minuter. Får sms av Mia hela tiden som avbryter mig. Hennes dator strejkar så hon har inget annat att göra än att sms-bomba mig ;) Hoppas att hon läser detta sen ^^,

Så nu är det nog bäst att jag säger god natt till bloggen. Natti natti ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: