I´m home!

Nu har vi varit hemma ett par dagar men jag har ändå inte vant mig vid denna äckliga kylan. Är lite avis på Angela som åker iväg i hela tre månader nu till helgen. :P

Vi har haft en slapp resa med massa sol och bad. Förutom att ligga vid poolen var vi på ett vattenland samt åkte på en båttur under en dag där man fick snorkla, åka bananaboats m.m.

Jag skulle egentligen varit i skolan idag men jag vaknade upp med huvudvärk så jag bestämde mig för att stanna hemma. Tog en Ipren innan så nu har huvudvärken försvunnit så jag ska snart börja läsa lite. Allt det jag missade förra veckan känns bara som en stor klump i magen men jag har iaf till vecka 12 på mig att gör kompletteringsuppgiften. 

Jag ska lägga upp bilderna så snart jag har rensat bland dem :)

Kommentarer
Trixie

Hoppas jag med kommer utomlands i år ;)

2010-01-25 13:22:25
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: