Måndag

Hej mina vänner!

Sorry för dålig uppdatering, igen. Vissa har ju klagat på mig ;)

Snart åker vi till Gran Canaria så jag har en del att fixa nu i veckan. Saker som ska inhandlas, planeras, göra klart saker till skolan osv... Idag ska jag till Väla med mamma och morfar. Jag ska få ett par nya joggingskor eftersom jag råkade förstöra mina gamla. Tvättade dem, 30 grader handtvätt, hängde upp dem i torkskåpet men de torkade inte så jag satte igång torkskåpet och då smälte sulorna...

Nu måste jag göra vid mig så jag är klar när de hämtar mig.

Just det, måste tillägga en sak. Igår tappade jag min dator så där blev ett märke och metallisten som går runtom tangentbordet lossnade lite på ena sidan >.<

Kommentarer
Trixie

Haha, smälte sulorna? Hahahaha, hur lyckas du ;)

Jag var tvungen o klaga lite ;) Det är så tråkigt när man vill läsa lite bloggar så är där inga nya inlägg :D Jag ska spela badminton idag.. Längsen, ska bli kul.. Hehe. Jag vill också utomlands!

2010-01-11 13:45:05
URL: http://triix.blogg.se/
Olivia

Nu drar jag igång veckans blogg, var gärna med! kram :)

2010-01-11 19:57:42
URL: http://shinebabyys.blogg.se/
Natasha!

Så kul att ni åker snart, låter faktiskt lite mer lockande med 20 plusgrader än 20 minusgrader! Ni kommer ha grymt skönt! Haha shit det med skosulorna, måste komma med i guiness rekord eller nåt!

2010-01-12 15:00:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: